21 Aralık 2007 Cuma

Kürk Giymek=Katletmek

Sokakta yaşamaya çalışan hayvanların dışında bir de kürkleri için telef edilen hayvanlar var malesef.

Ünlülerin sıklıkla kullandığı kürkleri mary kate ve ashley kardeşler de kullanıyor. peta2.com sitesi de bu kardeşlere tepki olarak oluşturulmuş bir site ve bu konuda fazlasıyla haklılar.

Teknolojinin bu seviyede olduğu şu dönemde bile insanlar ısınmak için hayvan kürklerine ihtiyaç duyuyorlar. Aslında ısınmak için bile değil. Gösteriş(!) meselesi.
Hayvan cesetleri geçirerek sırtlarına statülerini gösteriyorlar herkese...

O hayvanların ölümüne sebep olup sonra da o kürkleri nasıl giydiklerini hiç bir şekilde anlayamıyorum, anlayabileceğimi de sanmıyorum.

Kürkleri için öldükleri yetmiyor gibi insanlık dışı yollarla öldürülerek hatta öldürülmeden derileri yüzülüyor. Bu ne insanlığa sığan bir olay ne hayvanlığa. Bunu yapanları hiç bir şekilde katagorilendiremiyorum.

Bunu yapanlar insan değil tamam onu bir nebze anlayabiliyorum ama bu kürkleri almak için talep gösterenlere diyecek bir şey bulamıyorum. O hayvancıkların o şekilde eziyet edilerek öldürülmesinin tek sorumlusu onlardır ve bundan dolayı kürk kullanan insanlardan tiksiniyorum.

Hiç yorum yok: