3 Ocak 2008 Perşembe

Mail'imi Cevaplayan İki Firma

Aşağıdaki listede bulunan, benim kullandığım ve hayvanlar üzerinde test edildiğini öğrendiğim bir kaç ürünün üreticilerine mail attım bu konuyla ilgili ve henüz iki tanesinden cevap alabildim. Bunlardan bir tanesi unilever bir tanesi colgate.

Unilever mail yoluyla ayrıntılı bir cevap verirken colgate telefonla ulaşmayı tercih etmiş. Colgate için arayan kişi yasal zorunluluk olmadığı sürece ürünlerinin hayvanlar üzerinde test edilmediğini belirtti. Bunun üzerine ben de alttaki listeden ismini kaldırdım. Çünkü alttaki listeyi o firmaları kınamak amacıyla hazırlamıştım. Fakat bir çok sitede "ürünlerini hayvanlar üzerinde test eden firmalar" listesinde "colgate" markasının da geçiyor olması aklımı karıştırmıyor değil.

Unilever'in mailini burda sinizle paylaşmayı çok istediğim halde bunu yapmam halinde bir sorun olup olmayacağından emin olamadığım için paylaşamıyorum. Bu sorunu çözer çözmez maili aynen ekleyeceğim buraya.

Hiç yorum yok: